第一晚在東京,有久違了的感覺, 我哋幫襯開嗰間廿四小時壽司店執咗笠了,好彩仲有喜代村可以食,平時廿四小時,依家4:00閂門。我哋1:30食完飯,好多以前閂好晏舖頭都已經閂晒啦,街都已經冇人,去7-Eleven買早餐,貨架都冇乜貨,東京都唔一樣。
发布于 日本
