看到的段子:啫啫排骨煲。
老婆,如果我有左小三,你会点?
我会请佢搬入来,三个人一齐住。仲要煮埋饭俾佢食。啫啫排骨煲。排骨用佢嘅,啫啫用你嘅。
#粤语##粤菜# http://t.cn/RJ7mRkh
发布于 广东
看到的段子:啫啫排骨煲。
老婆,如果我有左小三,你会点?
我会请佢搬入来,三个人一齐住。仲要煮埋饭俾佢食。啫啫排骨煲。排骨用佢嘅,啫啫用你嘅。
#粤语##粤菜# http://t.cn/RJ7mRkh