先生,你D維修資料齊架喇,哩兩日好快就有人聯絡你哈,留意電話啦。
哦?
你要投訴6號窗口有值班人員起返工時間吞po啊?
點會呢?我地都係專業既,一般唔會吞po得咁明顯既,除非忍唔住⋯⋯
吶吶吶先生,請你自重啊哈,警告你唔好旭手旭腳啊哈!
Secu!!
发布于 广东
先生,你D維修資料齊架喇,哩兩日好快就有人聯絡你哈,留意電話啦。
哦?
你要投訴6號窗口有值班人員起返工時間吞po啊?
點會呢?我地都係專業既,一般唔會吞po得咁明顯既,除非忍唔住⋯⋯
吶吶吶先生,請你自重啊哈,警告你唔好旭手旭腳啊哈!
Secu!!