在大阪悠閒的一日,瞓到1:00,3:00出門口食個炭燒即叫即劏即燒嘅鰻魚飯,然後行街shopping一陣,跟住晚上去食懷石料理,飯後就行一陣散步返酒店飲香檳,咁就一日啦! http://t.cn/RJ7nhaA
发布于 日本
