仲系五斤红豆噶事[摊手]
我:天呐!五斤,你知唔知啊!五斤系2.5kg啊[摊手]
他:我知啊,我哋食唔晒咩?[傻眼]
我:梗系食唔晒啦[允悲]
他:咁你多饮糖水就得啦!到时房间被你屙到都系红豆糖水味[么么哒]
?????????????????痴线咩[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]
发布于 广东
仲系五斤红豆噶事[摊手]
我:天呐!五斤,你知唔知啊!五斤系2.5kg啊[摊手]
他:我知啊,我哋食唔晒咩?[傻眼]
我:梗系食唔晒啦[允悲]
他:咁你多饮糖水就得啦!到时房间被你屙到都系红豆糖水味[么么哒]
?????????????????痴线咩[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]