我食雪糕[开学季]
我:好赤啊[傻眼]
他:雪糕梗系赤噶啦[哈哈]
我:哎呀,你要吧,我唔要了[允悲]
他:入面朱古力比你食,反正我今日都食咁内你入面了[坏笑]
?????????????痴线啊[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]
发布于 广东
我食雪糕[开学季]
我:好赤啊[傻眼]
他:雪糕梗系赤噶啦[哈哈]
我:哎呀,你要吧,我唔要了[允悲]
他:入面朱古力比你食,反正我今日都食咁内你入面了[坏笑]
?????????????痴线啊[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]