我哋今晚开榴莲,超难开[傻眼]
我:你得唔得啊?(榴莲能不能开啊?)[傻眼]
他:我超得!我几时唔得[摊手]
我:好多尖尖啊,你都无地方落手[傻眼]
他:有道理,你67细,咁你来撬了[坏笑]
????????????????有病啊[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]
发布于 广东
我哋今晚开榴莲,超难开[傻眼]
我:你得唔得啊?(榴莲能不能开啊?)[傻眼]
他:我超得!我几时唔得[摊手]
我:好多尖尖啊,你都无地方落手[傻眼]
他:有道理,你67细,咁你来撬了[坏笑]
????????????????有病啊[胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气][胖红生气]